Vinst!

Jag kände på mig att det var en bra dag för att satsa lite pengar på spel. Och jomenvisst. Vi satsade 150 kronor och kammade hem - hör och häpna - hela FEM riksdaler!!

Eftersom jag kände att jag hade turen med mig knappade jag genast in mig på svenskaspel.se och satsade de vunna fem kronorna plus fem kronor till på en Tia-lott. Och vad händer? Jag vann 10 kronor till! Köpte såklart ännu en Tia-lott, men den var det ingen vinst på...
 
Summa summarum: Jag satsade 155 kronor och vann 15.
Ingen vidare affär...
Men jag vann i alla fall, det gjorde jag! Och två gånger dessutom
:-)

Kommentarer
Postat av: sara

haha :p illa !

2009-02-22 @ 17:29:38
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0