I samma anda

Jag fortsätter i samma kreativa anda som i går:
Minns ni den här ? Idag blev den ett minne blott när vi ÄNTLIGEN fick upp en bunt hyllor i lekrummet. Prydliga rader med böcker. Nydammade dessutom! Och jag har således fått tillbaka min garderob och behöver snart inte gå hela vägen ner till källaren varje gång jag vill ha ett par rena byxor. Hurra hurra!!!
Förutom det "lilla" bokprojektet tog jag skottkärran, fyllde den med gamla kartonger, tomflaskor och annat och promenerade ner till återvinningsstationen. Observera att det var -16 grader ute. Jag bara säger det: minussextongrader!!!!
Har även fortsatt min husmoderliga trend när det gäller matlagning. Snart vankas det helstekt lammstek, marinerad i färsk timjan, balsamvinäger och olivolja och till det blir det blomkålspuré, potatisklyftor samt sallad. Till efterrätt blir det egenhändigt tillverkad honungs och yoghurtglass. Husligt så det förslår.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0