Bloggtorka

Jag har fortfarande semester. Eftersom den delen av året när man jobbar är väldigt inrutad gör jag så lite som möjligt av det som jag brukar göra nu när jag är ledig. Lika bra att passa på liksom. Därför blir det inte mycket bloggande som ni märker, men jag gör en massa andra kreativa saker istället. Idag har jag till exempel åkt snowracer, lekt med kusinerna i Kungsgården, spelat tv-spel, vispat ihop en bearnaisesås, gjort en supersmarrig efterrättsglass, bakat två plåtar med maränger, handlat och storstädat Lillebrors rum. Städningen var ett riktigt projekt. Tusen legogubbar, gammal tejp under sängen, trilljarders gosedjur och MASSOR av dammråttor.
Så jag känner mig rätt nöjd.
Nu saknas bara en film samt att få äta upp all den goda maten jag har lagat.
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0