Min man är en gangster

Flera nätter nu har jag haft hemska mardrömmar om Pappan. Börjar ana ett mönster, så jag undrar om de kanske betyder något?
Han är alltid en gangster av något slag. En natt smugglade han gevär i lastbilar. En annan hyrde han en släpvagn och drog med oss hela släkten på ett inbrott. En hel lägenhet tömde vi, trots att jag hela tiden protesterade och påpekade att det stod en man en bit bort och filmade oss och att det nog inte var riktigt bra. Men Pappan sade hela tiden "äää, det är lugnt".
Verkligen inte likt Pappan....
Att "det är lugnt" är likt honom, men inbrott och gangsterfasoner. Näe...

Behöver jag vara orolig tro?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du får se det så här han kanske är av den goda sorten tar från de rika och ger till de fattiga, en Superhjälte!



Ja grabbarna ville leka och jag tror säkert att Lukas vill följa med på badhuset, du kan ringa mig idag, hem eller på mobilen. Kika på hitta.se vill inte skriva ut tfnr här, hihi, kanske en superhjälte eller nått ser ;0)

2009-01-14 @ 06:55:24
URL: http://jonnaindira-indira.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0