Att svara på kommentarer

Vad är det egentligen för regler som gäller när man ska svara på kommentarer i bloggen? Ska man som blogg-ägarinna själv göra ett inlägg och svara på kommentaren den vägen eller ska man maila den som skrev kommentaren direkt? Hmmm... eller så får man helt enkelt skriva ett inlägg varje vecka där man samlar veckans svar...
Ja jag vet inte vad som är bäst.

Jag har just nu provat två av ovanstående varianter - jag har mailat en av kommentarlämnarna och nu tänker jag svara här:

Heidi: Japp- vi skiter i vädret och har trevligt ändå. Det är ju ändå inget att göra åt!

Patrik: Aha - det var Kinderägget som fattades. Självklart :-)  Och när det gäller nästa Kizzkonsert kan jag, i egenskap av  manager, lova att du ska få en inbjudan. Grabbarna har redan planerat att de ska tjäna storkovan genom att sälja saft och popcorn samt lotter. Betalar du lite extra så kan jag nog till och med grejja in dig backstage ;-)

Rangvi: Jodå tack. Alla kom hem välbehållna och glada från havet. Men nu får det vara nog med båtutflykter utan mig!

Sådär ja!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Detta var anledningen till att jag programmerade min egna blogg, så jag själv kunde välja hur den skulle funka... Jag vet inte hur blogger funkar men wordpress finns det säkert ett plugin till...

Ang kizz konserten är jag beredd på att lägga ett par extra kronor för att komma backstage...!

2009-07-09 @ 18:26:12
Postat av: Heidi

Undra om Patriks fru också får följa med på konsert? blink blink Jag betalar självklart ett par extra kronor PLUS att jag säkert kommer få lägga pengar i svordomsburken också.



Nästa gång önskar jag svar i form av riktigt brev som ramlar ner på hallgolvet, tack! :-D

2009-07-09 @ 21:33:07
URL: http://blogg.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0