Semesterrutiner

Det är bajsväder. Igen.
Suck....
Så vad gör man då då?
Jag har dammsugit, vikt tvätt, hängt tvätt, handlat, fikat på kondis, plockat ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen, bjudit grabbarna på fattiga riddare, suckat över den alldeles för långa gräsmattan, kollat väderprognosen för femte gången i dag. Och nu är jag trött.

Ska det fortsätta så här så kommer jag att
1. bli tjock och fet av allt fikande
2. visserligen få ett riktigt rent och fint hus, men förmodligen drabbas av ett nervöst sammanbrott eftersom någon/några andra hela tiden släpar fram grejjer (läs lego och leksaker) som jag har försökt städa undan.
3. somna i något hörn av ren utmattning och tristess.

Jag brukar faktiskt nästan ALDRIG ha tråkigt.
Ovant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0