Var är solen?

Näe, alltså jag börjar faktiskt, trots mitt förra inlägg,  bli riktigt trött på det här vädret nu.
Det är inte kul längre. Jag har snart inga positiva och klämkäcka nu-ska-vi-göra-det-bästa-av-den-här-dagen-trots-vädret-kommentarer kvar.

Heson ba:
"Äsch, det gör inget att det regnar. Vi kan ju städa källaren istället och ni barn kan få hoppa i vattenpölar under tiden. Det blir väl kul?"
eller
"Jasså, det regnar idag också...jaja. Men OM solen dyker upp en stund så lovar jag att vi kan ha picknick ute i gräset. Vi tar bara på oss galonisar och gummistövlar så blir vi inte så blöta!"
eller
"Det kommer SÄKERT en riktig värmebölja om bara några dagar nu! Ja, titta! Är det inte redan lite ljusare där borta. En aning blått mellan de två svarta molnen! Joodå minsann, visst är det det!!! Ta på er badbyxorna nu barn, så vi är beredda!!".

Heson suckar...
Vem i hel**ete har kidnappat solen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0