Bloggtorka - igen

Näääeee... bloggtorkan har slagit till igen. Börjar bli lite väl ofta nu tycker jag. Jag skyller på sommaren. Och på det gigantiska jobbprojektet som vi måste avsluta innan midsommar. Och allt annat jag har att tänka på...
Och för att jag sitter på fel dator där jag inte kommer åt mina bilder. Annars hade jag åtminstone kunnat visa lite bilder på vår nypimpade altan. Och några på kusinSigne och Lillebror när de leker katter i en hundbur (!), samt på Storebror i cowboyhatt.  Men inte ens det kan jag göra.
Och så kan jag skylla på att jag inte har fått någon middag ännu. Hjärnan funkar inte utan mat. Ska bara få Storebror att somna först, vilket inte går sådär jättebra. 20 sekunder efter det att jag gått ut ur hans rum hördes det ett:
"Mamma...jag kan inte sova.."
Det har sedan upprepats en gång varannan minut sedan dess. Nyss sade jag till ordentligt att han faktiskt måste FÖRSÖKA sova innan han kan säga att det inte går. Så nu ligger han och gör roliga ljud med näsan istället...
Mamman suckar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0