Ett ödmjukt inlägg

Gissa vem som har joggat drygt 4 kilometer idag då? Och gissa vem som, efter joggingturen, svängde ihop två plåtar med supersmarriga bullar? Och vem som nu har problem med hur hon ska få plats i frysen eftersom hon i går bakade en långpanna med grahamsbröd också?

Joråsåatteehh.... :-)

P.S Och det är nu ni ska lämna massor av kommentarer där ni talar om hur imponerade ni är av min oerhörda energi och handlingskraft! Så sätt igång bara!  Jag går och lägger mig så länge. Känner mig...eh...lite utmattad :-) D.S

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men jisses! Jag blir helt slut av att bara läsa vad du gjort, hi, hi! Hoppas vilan gör dig piggare!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-16 @ 08:40:34
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

haha bra jobbat! :D



sv>> Tack så mkt! :D

2009-06-16 @ 13:34:26
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta med bullarna ut i stugan istället =)

2009-06-16 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0