För varmt för att blogga :-)

Det är för varmt för att blogga.
Det är även för varmt för att knöla in sig själv i en provhytt och testa bikinisar, men är man tvungen så är man.
Det var lika roligt som förra gången, fast svettigare. Och den här gången lyckades jag även inhandla en. Visserligen i ren panik orsakad av
1. en för varm provhytt
2. tidspress (lunchen var slut för längesedan)
3. en oerhörd längtan efter ett dopp i havet
4. min oerhörda icke-längtan efter nakenbad

Så det är det jag ska göra nu.
Dra till stugan och doppa mig i havet!

Ha en skön helg

:-)

P.S Eh... förresten. Det är lika bra jag reserverar mig om och ifall att....Det KAN hända att det är för kallt i havet. Men jag ska i alla fall sitta i min nya bikini på stranden och åtminstone doppa fötterna. Det ska jag. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0