Storebror har svårt att somna. Del 452

Storebror har svårt att somna. För 452:a gången. Eller kan det vara den 674..? Ja jag har tappat räkningen för länge sedan.
Killen med minimalt tålamod har nu legat i sin säng i ganska exakt 26 minuter. Under den tiden har han pratat oavbrutet och varannan mening har varit en fråga som jag måste besvara (bland annat undrade han i vilket land Israel ligger och om jag har bestämt mig om mopeden ännu), berättat om en gång när han målade ett självporträtt på dagis, dragit några roliga historier för sig själv (för vid det laget hade jag slutat lyssna) och nu står han på huvudet i sängen och säger "Aaaaj! Mitt beeen! Det känns som om det är brutet".
Ska jag ringa ambulansen tro...?

...och Mamman suckar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0