Tajt om tiden

Jag surfade nyss runt lite på HM.com. Tänkte bara kolla lite. Och kanske köpa en tröja eller två. Och några shorts till barnen. Men så var det visst rea. Och jag tänkte att om jag lägger alla fina tröjor jag hittar i kundkorgen så kan jag välja ut vilka jag ska ha innan jag skickar iväg beställningen. Efter en stund dök det plötsligt upp en varning där det stod att sajten skulle stängas ner för "tekniskt underhåll" om fem minuter. Jaha, ja... då blev ju jag lite stressad och kände att jag var tvungen att skynda mig till kassan. Och på fem minuter fanns det ju inte en chans att jag skulle kunna hinna välja ut en tröja bland alla 10 som jag hade lagt i kundkorgen. Så jag blev ju tvungen att köpa allihopa.

Så synd :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0