Ernst får passa sig!

Jag har kommit på att våra barn är riktiga naturbegåvningar när det kommer till inredning. 
De är lite som Ernst på något vis...
De gillar piffa till och göra fint sådär ni vet. 
Några legobitar på tvbänken, en liten lastbil i vardagsrumsfönstret, lite smör och smulor på köksstolarna, ett par simglasögon och en pistol på mitt skrivbord, ja... osv osv.



Vi har visserligen inte riktigt samma smak, jag och barnen. Jag gillar mer fina kuddar och ljuslyktor och sånt, men man vill ju inte hämma deras kreativitet, så de får väl hålla på...

:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Nu har vi kommit hem. Usch säger jag man kan undra varför ska det hända oss?? Men ungen mår bra efter omständigheterna! Helt otrolig unge!! Nu har vi enlång tid framför oss att försöka återhämta oss från allt! Tack för hälsningarna!!/Kristin

2009-03-18 @ 08:15:04
URL: http://www.freewebs.com/pippsan
Postat av: sara

hahaha :D

2009-03-18 @ 19:22:22
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0