Idéer?

Jaha, vad ska man blogga om idag då?

Om att vi är familjen "alla-vill-ha-sitt-frukostägg-på-olika-sätt" vilket gör att det tar tjugo minuter bara att få till alla äggvarianter när vi ska äta frukost på helgerna? Nääääee...

Om dagens tur till pulkabacken vilket är anledningen till att jag har ont i rumpan just nu? Nääee...

Om att jag tog fram min husmoderliga sida och bjöd på hel ugnsstekt kyckling till lunch idag? Näeee...

Men kanske om att jag var duktig och tränade i en timme på eftermiddagen? Näeee...

Nähä.
Så då blir det inget blogginlägg idag då.
Det var ju synd...
I morgon har jag säkert något intressant att skriva om, så välkommen tillbaka då!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0