Kloka ord

Några kloka ord från helgens samtal med grabbers:

Lillebror:
"Det är så härligt när det är så här vårligt....med fåglar som sjunger och flyger överallt" (Så sant, så sant)

Storebror:
"Men Mamma... Du vet inte mycket du!" (Johodå. Men bara inom vissa områden.)

Lillebror:
"Är det där vatten? Jaha! Jag tyckte det såg ut som om himlen hade ramlat ner" (några moln speglade sig i en vattenpöl och jo... nog såg det lite ut som om himlen låg där i!)

Storebror:
"Jag tycker det är roligast att leka med A. Han och jag har liksom samma attityd" (jo det ska gudarna veta!)

Lillebror:
"Visst finns det väl tekannor på riktigt? Såna där som flyger i rymden."

:-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hihi, åhh vad jag längtar tills Elias börjar snacka mer, kommer bli riktigt skoj.



Är det Anton han menar? hahaha...

2009-03-22 @ 21:28:01
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: sara

haha så sött! :D

2009-03-23 @ 18:24:46
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0