Jag skulle ju bara...

Igår skulle jag bara ta en snabb sväng till Dollarstore och inhandla lite grejjer till Lillebrors barnkalas. Jag åker sällan till Dollarstore. Inte för att jag inte gillar att handla billiga grejjer, utan för att det liksom ligger lite på sidan av Söderhamns eminenta köpcentrum E-center (För er som är utsocknes så är jag ironisk här. Ni andra fattar nog ändå. Måste vara Sveriges enda köpcentrum där man måste ta bilen mellan affärerna!).
However...

Jag skulle bara köpa lite smågodis och plastmuggar.
Men så hittade jag två jättefina krukor som jag snabbt räknade ut skulle bli jättefina på skåpet i köket.
Och en ny braständare till båten. Billigt barnschampo, konstgjorda blommor till de fina krukorna, servetter, värmeljus...
...eh...ja...
Det är nog tur att jag tycker det är lite bökigt att ta mig till Dollarstore.
Billigt blir ju lätt dyrt, om man säger.

Men det blev jättefint med krukorna, det blev det :-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha, Patrik kan ha underliga stilar att sova i, men för det mesta ligger han på mage med en kudde PÅ huvudet :-)



Jodu, ibland hittar man rätt fina grejer på Dollarstore :-) Och sen att de ligger liite avsides får man nog ta. Måste nog åka dit någon dag, var ett tag sen!



Hoppas dagiskalaset gick bra :-) Va tydligen kalas x2 på Björnbäret idag för barnen fick glass på förmiddagen. De hade skrattat lite åt Elias mina när han fick en glasspinne i handen, han hade fått stora ögon och tänkte nog "OJ, får jag HELA den här?" :-D Han brukar bara smaka lite glass på sked här hemma... haha...

2009-05-12 @ 21:39:06
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Heidi

Elias mina??? Nog för att han lägger nr 2 så att det ibland låter som en mina men i förra inlägget menade jag MIN... :-D

2009-05-12 @ 21:40:13
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: Kristin

Ha ha du har så rätt så!

2009-05-13 @ 07:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0