När man inte har något internet...

...kan man inte blogga.
...inte ladda upp bilder för framkallning.
...inte läsa nyheter.
...inte jobba.
...inte kolla upp telefonnummer på nätet.
...inte leta gummibåtar på Blocket.

Så här i efterhand vet jag inte hur vi överlevde gårdagskvällens internethaveri...
Vad gjorde vi egentligen?
Jo..jag städade visst lite...och rensade ut en del urväxta kläder ur Storebrors garderob...bytte sängkläder...

Hmm...när jag tänker efter borde det kanske vara internetfritt lite oftare
:-)

P.S Vill bara förtydliga att "kolla upp telefonnummer på nätet" är ingen hobby jag har, men däremot väldigt lämpligt att kunna göra ibland. I fall någon missförstod :-) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0