Kanske en semester?

Fick ett nyhetsbrev från lastminute.com som tycker att jag ska åka till Amsterdam och ligga på en barstol:


Men jag vet inte jag...Verkar inte det lite konstigt? Vill jag lägga mig på en barstol så kan jag bara gå ner i köket, så jag hoppar nog över det erbjudandet.

Eller om man skulle ta en tur till Paris? Fast jag är lite osäker på vad de rekommenderar mig att göra där... Stå i kö?? Hmm... Näe


Annars verkar ju det här nice :-) Hehe


Barcelona ser rätt trångt ut...


Men Rom...tja...varför inte... ser ju rätt trevligt ut... är det romdrinkar mån´tro?


Heheeeh...jag velade länge innan jag skrev det där sista. Det var riktigt dåligt, jag vet. Hehe... är jag ursäktad om jag skyller på att jag är trött och utarbetad efter en hård arbetsvecka?
Det är nog bäst att jag gör något annat nu.

Ha en trevlig fredagkväll
och hejja Sverige!

:-)

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Hm...gick åt pipsvängen igår...med hockeyn menar jag!

Fiiin båt!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-09 @ 06:54:23
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ha ha det skulle jag vilja se Helena! Dig på liggandes på en barstol!!/Kristin

2009-05-10 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0