Tandkrämstubar i trappan

SysterYster alias MosterMia undrar lite över varför vi har en tandkrämstub i trappan.
Men jag förstår inte riktigt...Är det något konstigt med det eller? Känns lika naturligt som att ha en spiderman-gubbe bredvid spisen, en tom legokartong i vardagsrumsfönstret och ett gäng trasiga ballonger på altanbordet. Det gäller liksom att tänka i nya banor. Det blir roligare då :-)

Jag väntar med spänning på att Elle Interiör eller Allt i Hemmet ska höra av sig och vilja göra ett reportage om mina revolutionerande inredningstips. De har nog bara inte hittat mitt telefonnummer ännu.

:-)

Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Sv>> Tackar tackar!

2009-05-13 @ 22:57:54
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0