Bikiniproblem - igen

Har ni försökt köpa en bikini i november någon gång? Det var klurigt nog i juni, men i november är jag rädd för att det är stört omöjligt. Den jag efter många om och men lyckades inhandla i somras, ändrade färg från vit till mer smutsbrun efter ett dopp i en insjö och ser inte längre så värst kul ut. Eventuellt kan kombinationen gråblek hy mot det smutsbruna förstärka dassighetskänslan, men OM det inte skulle bli bättre när jag förhoppningsvis får en fräsch solbränna om några dagar, så vore det trevligt med en ny. Jag måste bara komma på om det är bättre med en som är fyra storlekar för stor än en i extra small, för det var allt som fanns. Pysa ut eller hänga löst? Jag gör nog succé på stranden vilken jag än väljer, men jag gissar att jag får sitta en bit ifrån resten av familjen

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0