Helgsummering

Så blev det söndag igen då! Igår repade vi järnet inför det kommande bröllopet. Dock övade jag bara på att sjunga låtarna i vanligt tillstånd, inte med gråten i halsen. Jag får nog improvisera där när det väl är dags ;-) Efter repet bjöd vi på middag (ja mina rep-kamrater är alltså även grannar. Se tidigare inlägg... :-) ) vilket gjorde att kvällen blev till mitt i natten innan vi kom i säng. Trevligt trevligt!

Idag har vi kalasat hos Mormorn som fyllde år häromdagen. Trevligt trevligt igen. Det var för övrigt riktigt bra underhållning hos Mormorn och Morfarn idag. KusinOtto roade alla vuxna med att tända och släcka lampor, säga roliga saker och göra roliga miner. Lättroade mostrar gillar sånt och fnissar fortfarande lite bara av tanken på spektaklet :-) Hihihi!

Jaha och vad blev nu det här för tråkigt inlägg?
Jag skyller på att jag snart fyller 35 och därför inte längre klarar av att vara vaken till mitt i natten utan att bli så in i baljan trött dagen efter. Hjärnan är liksom inte med och då blir det trista blogginlägg.
Återkommer när jag är mer alert.
Nu ska jag ägna mig åt Kurt Wallander en stund (den svenska varianten den här gången)

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0