Tillbaka!

Kom tillbaka till Sverige i lördags kväll, pigg och utvilad. Efter ett brak-kalas för Storebror som fyllde nio år i söndags och en superintensiv första dag på jobbet är jag nu mycket mindre utvilad. Och efter att under en timmes tid ha försökt logga in här utan att lyckas är jag dessutom ganska less. Så därför blir det inget bloggande idag heller. Jag ska tjura lite, för jag var på g med ett riktigt fullmatat blogginlägg, men det kom liksom av sig.
Men imorgon är jag tillbaka, med nya tag och en rapport från semestrandet på Gran Canaria!

:-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Hoppas ni känner er utvilade och att ni har haft en toppensemester =) Ja tore han växer som ogräs, han har redan storlek 74/80 på kläder. Det hade Freja när hon var 1,5 år. Men men, har powermjölk i tuttarna tror jag =) Det är ju faktiskt inte så långt kvar till jul och då får vi iaf ses hoppas jag =) Vi kommer väl och våldgästar som vanligt! hälsa alla, alla här hälser till er! KRAM

2009-11-16 @ 22:25:49
URL: http://martina1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0