Laddning pågår

Igår bestämde jag mig för att ta tag i projekt ladda-upp-bilder-för-framkallning. Jag vet att det kanske är en aning omodernt, men jag gillar faktiskt att ha bilder i ett album (läs i en oorganiserad hög av föpackningar från fotofirman)! Faktiskt. Däremot ogillar jag själva proceduren med att ladda upp bilderna så pass mycket att jag inte har gjort det sedan oktober förra året... (note to self: skärpning Heson!). Igår kom jag till den 12 december. Idag har jag betat mig igenom julen, vintern, påsk, fjällen, skolavslutning och semester. Alltså jag har valt ut bilder. Nu ska de ju laddas upp också.

1 timme 41 minuter och 17sekunder kvar....


:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0