Blackmailing

Det går inget vidare med bloggandet just nu. Det är liksom inte så himla lätt att få ihop något vettigt när näsan rinner och man känner sig som om man har huvudet fullt av bomull. Och dessutom tar det på krafterna att behöva koncentrera sig på att öppna ögonen igen varje gång blinkningsreflexen sätter in, ska jag säga! För att inte tala om vad det gör med fokuseringen. Phew! Har inte gjort många knop idag...
 
Kanske, kanske att det skulle gå lite bättre om jag fick några uppmuntrande kommentarer från er som hälsar på här?! Och om ni är snälla och peppar mig lite, då kanske kanske det kan hända att jag får till ett inlägg om vad det där mystiska paketet från Apple innehöll. Fattar ju såklart att ni håller på att gå av på mitten av nyfikenhet!

Och det här inlägget sorterar vi väl in under kategorin snyfthistoria/utpressning, då. Eller hur!?

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0