Ett litet jubiléum ♥

Idag är en speciell dag. För idag har Pappan och jag varit tillsammans i - håll i er nu - 18 år. ARTON!!! Fattar ni vilken låååång tid det är!

För 18 år sedan, alltså 1992, ...
...fanns det knappt mobiltelefoner.
...var det bara ett fåtal människor som hade en dator hemma.
...var det diskett som gällde om man ville spara en datafil.
...härjade Lasermannen
...var cd-skivor rätt så nytt (åtminstone i min värld)
...infördes 20-kronorssedeln
...var Carl Bildt statsminister
...startade Bingolotto
...släpptes Supernintendo
...föddes Amy Diamond
...gillade man "Catch the moon" med Stefan Andersson och "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson

Och för 18 år sedan var vi 18 år, vilket innebär att vi idag har varit tillsammans halva livet!
Svindlande tanke...

Och jag ser fram emot de kommande 18 åren. Och nästa 18... och nästa!



:-)

Kommentarer
Postat av: Martina!

Grattis till er mina fina!!!

2010-12-13 @ 21:59:22
Postat av: Sofia

...vilket gör dig runt 25 år gammal, typ?.... Grattis till er! Shit. 18 år. Det är kärlek. Magnus och jag har varit ett par i 6 år. Det tycker jag är länge.

Sofia

Postat av: Heidi

Ojdå, grattis! Det var inte illa pinkat, halva livet :)



Kram

2010-12-15 @ 16:18:34
URL: http://www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0