Härlig midsommar

Hemma igen efter en makalöst fantastiskt härlig midsommarhelg i Hariviken! Tydliga bevis på helgens härlighet är att det svider som f**n om jag kliar mig på ryggen, jag har en snygg vit rand efter bikini-bhn på min vänstra axel och min mage är fortfarande proppfull (och smågasig) av allehanda godsaker. Så mycket sås med vispad grädde, sås med ovispad grädde, hemmagjort bearnaisesås, bullar till kaffet, mm, som jag har ätit de här dagarna har jag nog inte klämt i mig hittills på hela 2010. Lägg till det ett antal timmar av stillasittande och vindrickande så förstår ni varför jag känner mig riktigt sugen på ett besök på gymmet i morgon.

Den här midsommaraftonen lämnade mycket lite övrigt att önska. Riktigt varmt och skönt, strålande sol mest hela tiden, massor av god mat, roliga tävlingar, kusiner, mostrar, morbröder, farbröder, och andra trevliga människor. Möjligen var det lite för mycket mygg. Och kanske att jag skulle önska mig en lika snygg vit rand på min högra axel som på den vänstra, men jag får väl jobba på den under resten av semestern.

I morgon börjar slutspurten!
:-)

P.S Upptäckte just att det gör ont när jag kliar mig på ögonbrynen också! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0