Bra att ha saker

Jag har sjungit med Farin ikväll. Som kuriosa kan jag nämna att detta förmodligen kvalar in som Farins kortaste framträdande någonsin. Faktum är att det var över innan den egentligen ens skulle ha börjat. För den skulle enligt planen börja 19.15, men 18.50 ropade någon att det var vår tur. Så vi sjöng våra sånger och var färdiga 19.10!

Men nu var det inte det jag skulle berätta om, utan om "saker-som-kan-vara-bra att-ha-med-sig-till-sin-Mormor-när-hon-ska-vara-barnvakt-en-timme-eller-så".

1. Rengöringstvål (kan vara bra om man har målat en mustasch i ansiktet med kajalpenna precis innan man åkte)
2. Kajalpenna (om man råkar tvätta bort mustaschen med rengöringstvålen, men sedan ångrar sig)
3. Nintendo DS
4. Laddare till Nintendo DS
5. "Mitt första Monopol"-spel
6. En kasse med ordentliga utekläder (om man kommer på att man vill gå ut och leka en stund)

Detta alltså om man ska vara borta en timme. Blir det längre ser listan förmodligen HELT annorlunda ut.

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0