Försoven

Jag var med i en tävling igår morse. Det gällde att lyssna noga och när man hörde någon säga "Ryssland" skulle man kasta sig över klockradion och trycka på den runda knappen. Alltså inte den avlånga snooze-knappen, utan den runda avstängingsknappen. Just den detaljen var mycket viktig. Hur som helst... Jag låg där i sängen med Storebror bredvid mig, lyssnade och kastade mig över både Storebror och den runda knappen och jag vann!! Fantastiskt!! Det var jättemånga deltagare i tävlingen, så konkurrensen var hård, men jag var snabbast!

Ja... och sedan vaknade jag plötsligt och upptäckte att jag hade försovit mig en halvtimme för att någon hade stängt av väckarklockan.
Konstigt...

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0