Igen.

Först gick det ganska bra, för att inte säga hyfsat nära jättebra. Ok, det var ju det vanliga med snö och is på bilen och bakluckan hade frysit, men... tja... Jag har ju bestämt mig för att inte hetsa upp mig över det mer så det får väl vara ok. Storebror kom iväg till skolan. Lillebror till dagis. Konstigt förresten vad mycket snö det hinner komma på bilen bara man parkerar en kort stund för att t ex lämna Lillebror på dagis... Nåja.
Parkerade på jobbet och satte i motorvärmarsladden. Men det var väl själva den vad långt in i snöhögen motorvärmar-stolpen står plötsligt!!! Snö i skorna får man också.
Nämen yippieee det har börjat regna smältvatten på kontoret igen. Luktar inte gott och det är tråkigt att moppa.
Så ska man ut och åka bil igen då. Snö och is på rutan. Glömde dra ur sladden. Ut igen. Is på vindrutetorkarna. Kliver ur bilen och hamnar rakt i en massa lös-snö. Snö i skorna. Snö, snö, snö, snöööööö aaaaaaaaaaaahhhhhrrrrrggggggg!!!!!

Jag. Blir. Galen!

:-)

...och detta var ett undantag från regeln jag instiftade häromdagen om att inte nämna snön mer i den här bloggen. Endast ett litet undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0