Ni borde prova!

Hej igen Gud!

Jag har ingen aning om hur du gjorde, men jag är mäkta imponerad! I morse klev barnen upp helt självmant, klädde på sig direkt och medan jag gjorde mig i ordning och Pappan fortfarande låg och drog sig i sängen så - hör och häpna - gick de små gullungarna ner i köket och fixade frukost!
Jag är alldeles förstummad! Inte ett endaste litet tjatande på hela morgonen!!
Tackar som allra ödmjukast för hjälpen.

Och eftersom det här verkar vara ett bra sätt att få sina önskningar uppfyllda så vill jag passa på att be dig om några små saker till bara:

* Ta bort snön!
* Källaren är i stort behov av renovering. Det ska byggas ett badrum, tvättstugan ska flyttas och korridoren fräschas upp. Vita färger med mörkbruna detaljer blir bra.
* Jag har rackarns mycket att göra på jobbet just nu, och det mesta bör vara färdigt innan semestern, så gärna lite hjälp med det.
* Fred på jorden och mat åt alla människor och gärna en solig vecka i fjällen.

Så, det var nog allt.

Med vänlig hälsning
Heson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0