Utekväll

Vi var på lokal igår! Det händer inte ofta, men när det händer så händer det ordentligt!
En kort sammanfattning:

Trevligt sällskap.
Fullt ös med Cookies´n´beans
En arg Sverigedemokrat
En man från Kongo
En granne som gillar min svärmor men som INTE har en pappa som är kakelugnsmakare
Handburgare på Kalles korvkiosk.
Lite bubbel, lite vin, en Baccardi Breezer, lite mer vin... och vin.

Kort sammanfattning, som sagt, men jag tycker nog ändå att jag fick med de viktigaste detaljerna. Har jag glömt något så är det helt ok att lämna en kommentar med kompletteringar!



God natt!

:-)

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Nu har jag fnissat mig igenom dina inlägg...har totalt glömt vad jag egentligen skulle skriva här....

Kramen!

Ragnvi

2010-03-28 @ 08:20:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0