Flitig söndag

Förmodligen finns det människor som har ägnat dagen åt att göra ingenting. Latat sig helt enkelt. Inget fel i det. Faktum är att jag, så här på kvällskvisten, känner att jag nog gärna hade ägnat mig åt just ingenting, åtminstone en stund av dagen. Nu känner jag att jag är trött. Men jag känner också att jag känner mig nöjd. Och det är en bra känsla. Nöjd.

Jag har
- sopat och krattat gården
- bakat vaniljbullar
- bakat Rimbobullar
- bakat Sara Bernhard-bakelser
- gjort müsli
- tvättat
- tvättat igen och igen
- lagat mat

...såatteeee..

Nöjd var ordet
:-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Nämen oj vad du har bakat! Va avis jag blir! Jag har precis tömt frysen på det sista fikabrödet samt samlat kakburkar från Patriks jobb så snart (någon gång) skall jag börja fylla den igen med smarrigt fikabröd :-)



Men först! skall jag försöka bli av med min dunderförkylning, hua :-)



2010-05-03 @ 09:04:38
URL: http://www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0