Heson, var god dröj

Först ringde det en farbror som envist hävdade att resan han beställt inte gick att se på SAS hemsida. Inte mycket jag kunde göra åt det, mer än att försöka förklara att han hade ringt fel. (Mycket kan Heson grejja, men att få en resa att synas på SAS hemsida är till och med mer än vad jag klarar av. Och då är jag ändå i webb-branschen.) Farbrorn var dock helt övertygad om att han INTE hade ringt fel. Han HADE slagit 0770 och inte 0270, så det så. Efter en stunds dividerande lade han, under mycket muttrande, i alla fall på. 

Och knappt hade han gjort det förrän jag fick ett nytt SMS från Gun-Britt. (Det var undertecknat GB, så jag gissar i alla fall att det var Gun-Britt som var i farten.) Den här gången undrade hon om vi hade fullt upp eller om det fanns tid att ligga vid poolen. Själv var hon förkyld, men tänkte på oss och undrade hur vi hade det. Och så skulle jag hälsa K-E igen.

Jag smsade tillbaka och berättade att läget var under kontroll, men att vi tyvärr inte har någon pool att ligga vid. En liten krya på dig hälsning på det, samt en diskret vink om att jag tyvärr inte känner någon K-E och inte GB heller.

Hoppas att vi har rett ut det här nu!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0