Bekymmer

I kapprummet på sexårs satt det en mycket bekymrad liten kille på en bänk. Han suckade, kliade sig i huvudet och vände och vred på en liten lapp som han hade i handen.

"Alltså, jag vet inte hur jag ska göra...", säger killen
"Oj, vad du ser bekymrad ut! Vad är det du funderar på?" undrar jag
"Jo, alltså... Jag kan inte bestämma mig för vem jag ska bli tillsammans med. Jag hade sex stycken tjejer att välja på och nu har jag tre kvar, men jag KAN inte bestämma mig!"
"Jahaja... Ja det var ju knivigt. Men... vem är snyggast då?" säger jag och tänker att jag ska hjälpa till lite.
Killen tittar på mig som om jag kom från en annan planet och säger
"Snyggast?!? Eh... Äh, DET vet jag inte!"

Ok, de vet en del om andra världskriget och att gå på krogen, men de har i alla fall inte kommit så långt som till att välja tjejer efter hur söta de är ännu. Känns skönt på något sätt

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0