Frisyrproblem

På lördag ska vi på bröllop och jag tänkte att jag skulle vara lite extra fin i håret.
Googlade och hittade några alternativ:


...men jag har lite svårt att bestämma mig.
Jag tror inte jag har något grönt snöre som jag kan snurra runt huvudet. Kanske att det ligger en rulle blått plastsnöre i barnens pyssellåda, men plast känns liksom inte så festligt...
Lugg-locken blir också svår att få till eftersom jag har en jättestor virvel mitt i hårfästet. Näe, den går också bort.
Den ljusa ser rätt tuperad ut och det är alldeles för jobbigt att hålla på med. Dessutom blir det otroligt besvärligt om jag ångrar mig och måste försöka borsta ut allt. Näe, det får kanske bli flätor a´la Pippi Långstrump. Det tror jag nog att jag ska kunna få till! Lite ståltråd och några rosetter bara! Kommer bli urtjusigt till lilla cocktailklänningen!

:-)

P.S Hittade bilderna här http://blog.frisorska.se/tag/haruppsattning/ D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0