Att pyssla om sin syster

Jag har ju en lillasyster, alias SysterYster, alias MosterMia.
Och när man bara har en endaste syster, så kan det vara så att man behöver skämma bort henne en aning ibland. Det tänker jag göra nästa helg!
Då ska jag nämligen ta med henne till huvudstaden och bara göra roliga, och lite annorlunda, tjejgrejjer.
Så det så!

SysterYster själv har ingen aning om vad vi ska göra. Jo, några detaljer har jag avslöjat. Som att hon ska ha på sig sina snyggaste kläder och inte klippa håret innan vi åker.
Hon verkar lite nervös, faktiskt, men det behöver hon inte alls vara. Eller jo... kanske lite :-)

Först ska vi ***, sedan måste vi nog dricka lite vin och äta lunch (i den prioriteringsordningen. Hehe!) för efter det bär det av mot *** för lite *** och sedan blir det en ***. Hohoho vad kul det kommer att bli :-)
När vi är klara där ska vi äta mat på Grill.
Och så ska vi dricka mer vin.
Och sova på hotell.
Och kanske shoppa lite... om vi orkar :-)


Kommentarer
Postat av: Kristin P

Åh så härligt det låter! Skulle bli lite orolig om man sa klipp inte håret innan..

Ha det så skoj!!/Kristin

2010-09-29 @ 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0