Höstgarderob

Idag fick jag ett paket på posten. Ett stooort. Lite som julafton nu igen, liksom!
Paketet innehöll massor av kläder. Till mig själv. Man måste ju se om sin höstgarderob nu när det faktiskt bara är att inse att 2010-års "korta tights och kortärmade tunikor"-tid är förbi. Så jag hade beställt massor av kläder. Både sånt som jag var rätt säker på skulle passa och några "jag-kan-ju-alltid-skicka-tillbaka"-grejjer.

Jaha, och hur gick det då?
Ett endaste plagg passade. ETT!!
Det var en "jag-kan-ju-alltid-skicka-tillbaka"-grej.
Blanka, svarta, tights. Inget man har på jobbet direkt, men jättesnygga om man ska på fest.

Ingen ny höstgarderob alltså :-(

Men bjud mig gärna på fest, så kan ni få se mina nya brallor!

:-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

När vill du komma på fest? Jag har oxå ett par blanka, svarta tights. Puss på dig!

2010-09-28 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0