Plötsligt händer det!

Hade tänkt lägga ner lite själ och omtanke i matlagningen, men telefonen ringde, så jag kom liksom av mig.
Fiskgryta är inget som man slänger fram på bordet hur som helst om man vill få stående ovationer och hurrarop från sina barn. Icke. Och har man dessutom råkat koka fisken lite för länge, så är man beredd på det värsta.

Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.

Mamman: "Det är ok, om ni inte gillar fisken för det blev lite misslyckat"

Storebror: "Mmmm, vad gott!".
Lillebror: "Riset och såsen var god. Fisk gillar jag ju aldrig, vet du"

Reslutat: två länsade tallrikar

I morgon ska jag nog prova med Kalops, tror jag. Eller levergryta.
Bäst att passa på när man har flyt!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0