En tisdag som Heson

En tisdag som Heson:

* Väckarklockan, som i vanliga fall spelar fin musik alternativt bjuder på trevligt småprat, var otrevlig. Den lät ungefär som om någon stod och sprutade vatten med en högtryckstvätt på en plåt. Otrevligt, som sagt. (Konstigt nog tog det mig ändå nio minuter att förstå vad det var som lät, samt vad jag behövde göra för att åtgärda problemet.)

* Det var mörkt när jag klev ur sängen! Mäh! Jäkla höst :-(

* Hade världsasnygga sovränder på ena halvan av ansiktet. Såg ut lite som Two Face, fast i en lightversion. Tyvärr försvann de innan jag hade hunnit till jobbet. Hade varit kul att överraska mina arbetskamrater annars...

* Plattade håret och gick ut i ösregnet. Det var med andra ord slöseri med tid. Platt hår + regn = krulligt hår.

* Hittade en tröja jag inte använt på länge. Efter två timmar på jobbet fick jag en aha-upplevelse. Jag hade inte använt tröjan på länge eftersom den hade ett hål mitt på magen. Ahaaaaa!

* Köpte ett paket FinnCrisps. Kom hem och fick inte plats med dem i skafferiet. Jag hade visst köpt FinnCrisps igår också.

...men annars så tycker jag att det har flytit på ganska bra.

:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin P

Hihihi alltid lika roligt att titta in här!!

2010-09-21 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0