Gräsligt grusigt

Mängden grus som har tinat fram i vår backe motsvarar förmodligen ett halvt grustag (har inte koll på vilka standardmått som gäller för grustag, men de är ganska stora i alla fall. Tror jag...). Vi delar backen och således även gruset, med två grannfamiljer. Idag var en av grannarna ute och sopade för glatta livet, spadade upp det i en skottkärra och fyllde på gruslådan till nästa vinter. Själv roade jag mig med att köra upp och ner med bilen och kryssa mellan de fina små grushögar han gjorde. 
Så här i efterhand kan jag tänka att det kanske hade varit bättre för grannsämjan om jag hade hjälpt till istället...

:-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tänk sen när stora delar av det gruset hamnar i hallen... INNE.... :-)

2011-04-06 @ 08:08:36
URL: http://www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0