Myshörna på gång!

Lekrummets scen har stått oanvänd alldeles för länge, så nu är det dags att omvandla den till en myshörna istället. Heson har därför pysslat ihop ett överdrag till två madrasser, samt är på god väg att få till ett gäng kuddar också. Lite blod (rackarns knappnålar) och mycket svett har det gått åt, men snart så är den klar! Visserligen bör man bokstavligen inte syna mitt verk i sömmarna, men funktionaliteten är det inget fel på i alla fall. "Det som inte syns finns inte", så vänder man bara skavankerna och fusket in mot väggen blir det så bra så.

Hade det inte varit så långt till kameran så hade ni fått se en bild på verket också, men det är ju inte riktigt färdigt ännu, så ni får vänta ett tag till.

Och förresten. Jag är nog vaken ett par timmar till om ni känner att ni vill överösa mig med beröm för min otroliga kreativitet och uthållighet. Om någon kan erbjuda en gratis massage så tar jag gärna emot det också. Uppenbarligen var min arbetställning vid symaskinen inte så bra. Eller bara ovan. Obekväm i vilket fall som helst.


//Heson - ödmjuk och nöjd

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0