En skateboardmamma i gräset

Här ser ni en bild av mig när jag sitter på behörigt avstånd från en skateboardpark i Gävle och försöker låta bli att vinka till Storebror, samt inte får lyfta mobilen högre upp än att det ser ut som om jag tänker ringa lite. Man är nämligen en micket micket pinsam morsa om man vinkar till en skejtare, samt om man sitter för nära skejtparken medan man väntar och till råga på allt passar på att sola sig lite. Och att vifta omkring med mobilen för att ta bilder är det i det närmaste dödsstraff på.
Och så säger de att det är svårt att ÅKA skateboard!! Phhha! Det måste ju vara hur lätt som helst i jämförelse med att bete sig som en skateboard-morsa!!
:-)
(Jag provade även att småprata lite med Storebrors kompis i bilen hem, om vad han ska bli när han blir stor. Det var marginellt bättre än att vinka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0