Man bör se sig för innan man speglar sig

Strax till höger om duschen på gymmet finns det en bastu. Ja, eller om man ska vara petnoga så är den till vänster när man kommer ut från duschen, vilket jag gjorde idag. Som så många andra dagar får jag väl (lite skrytsamt) tillägga. Väldigt ofta har jag tänkt på att man kan spegla sig rätt bra i glasdörren in till bastun. Jag har även tänkt på hur pinsamt det skulle vara om man speglar sig lite i dörren och så sitter det någon i bastun som man inte ser för att man är så upptagen med att spegla sig. Vad liksom konstigt och kanske lite pinsamt det skulle vara...

...och det var det!

:-)


Kommentarer
Postat av: Kristin P

Hahahaha ja vad pinsamt!!!!

Ha en bra onsdag!/Kristin

2011-02-09 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0