Heson på ansiktsbehandling:

Först en välkomstmassage - Heson får fnissanfall (men kommer hädanefter att bjuda på välkomstmassage istället för välkomstdrink vid festliga tillfällen! Vilken grej! Vilken stämningshöjare och vad överraskade gästerna ska bli!!)

Sedan en massa jobbiga frågor som:
"Hur ofta går du och tar ansiktsbehandling?" (eh... tja... det är inte så regelbundet, men...)
"Är det länge sedan sist?" (hohoho! Du skulle bara veta! Jag har både hunnit med att föda barn och fira nämnda barns födelsedag sex gånger och lite till sedan förra gången")
"Vilken kräm använder du så här års?" (Kräm?!?!) "Får jag gissa på en ganska fet kräm nu när det är så här kallt?" (Eh... jaaa! Ja, just det. En fet kräm använder jag.... inte...)

Efter det: en väldig massa pyssel med öronmassage, ögonbrynsmassage, rondeller på ögonen, geggamojja i ansiktet, läppinpackning och annat. Jag är inte exakt säker på vad som hände för antingen blundade jag självmant eller så hade jag de där rondellerna på ögonen, men skönt var det i alla fall! Ögonbrynsmassage = underskattad företeelse!

En timme och en kvart senare snubblade jag ut från behandlingsrummet med en lyster i hyn som man sällan har skådat. Faktiskt aldrig tidigare när jag tänker efter...

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0