Klantigt, men rätt duktigt ändå

Har just joggat 5.18 km åt fel håll. Alltså jag borde ha börjat där jag slutade och tvärt om. Det var på tok för många uppförsbackar åt det håll jag valde. Det blev inte heller direkt lättare av att jag hade tagit på mig ett par alldeles för stora byxor som jag var tvungen att hålla i medan jag sprang. Dumt.

Förutom detta tycker jag att jag har lyckats ganska bra med dagen och ska nu fokusera på att ladda för vardag med räkor, sallad och ett litet glas vitt. Bra!
:-)


P.S En liten update. När jag läste igenom inlägget inser jag att jag varit otydlig - min vardag består mycket sällan av räkor och vin. Mycket sallad blir det men räkor och vin får jag bara i uppladdningssyfte. Så tro inget annat. Det får ju vara någon måtta på lyxen!  D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0