Det VAR trevligt, jag lovar!

Nu när jag har lovat att beskriva den "händelserika helgen" så känner man att det förpliktigar en del. Hade jag bara skrivit "helgen" hade jag lätt kunnat låtsas glömma och helt enkelt bloggat vidare om något annat. Men nu skrev jag ju "händelserika helgen" och då blir det annat. Grejjen är bara den att nu när jag ska försöka få till ett läsvärt och intressant inlägg om allt det händelserika, så får jag bara till en lista:

* provsmakning på ICA
* bilresa tur och retur till Bollnäs på fredagskvällen
* innebandyturnering på lördag förmiddag
* middag i Ljusne på lördag eftermiddag
* ommöblering och badrumsspaning på söndag

Hur trist som helst.
Men det VAR faktiskt riktigt trevligt!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0