Mot Stockholm - nu igen :-)

Att packa är tydligen inte min grej nu för tiden. Om det finns ett begrepp som heter "packnings-svacka" så är det förmodligen en sådan jag har just nu. Förra veckan skyllde jag på vinet. Idag vet jag inte riktigt... Fast en teori är att det kan vara bristen på vin som gör att jag inte riktigt kommer igång. Men vin på en torsdag är ju lyxigt i överkant och eftersom själva anledningen till packandet är en lyx-helg i Stockholm, så blir det ingen sådan lyx. Det blir fredagslyx med hotell, middag och Ljust & Fräscht på Berns, följt av lördagslyx med hotellfrukost, shopping och middag på Grill istället.

Så jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och sätta igång.
Hoppas ni också får en trevlig helg
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0