Var är utsikten?

I morgon ska det putsas fönster på Thelbacken. Men eftersom jag lätt kvalar in bland de sämsta i världen på just fönsterputsning så tänker jag enbart titta på och sedan snällt betala fakturan när den kommer. Det är en lyx värd vartenda öre. Det är dessutom fredag den 13:onde i morgon och man kan ju räkna ut med lilltån att jag förmodligen hade lyckats krångla till det lite extra om jag skulle ha gjort det själv. Nu överlåter jag både balanserandet på stegar och akrobatiska övningar ut genom öppna fönster till en proffs-putserska och hennes lika proffsiga mamma. Ehh... en gravid proffs-putskerska till och med.... Hmm...
Heidi, du får lova att du överlåter det mest akrobatiska till mamma. Ok? SÅ himla viktigt är det inte att fönstren blir rena. Jag kan gå ut om jag vill titta på utsikten.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0