Framme!

Det gick bra! Jag är framme! Och inte ens en endaste liten luftgrop! Hurra hurra!
Ok ett par missöden har ju resan innehållit förstås, men inget flygrelaterat. Jag råkade bara stoppa handen i mitt vattenglas istället för i muggen med nötter där på caféet eftersom jag blippade på telefonen samtidigt och inte hade riktigt fokus på min vänsterhand. (vi snackar HELA handen här, inte bara fingertopparna eller så. Jag skulle ju ta en näve nötter, så... Wohahaha)
Ja och så hälsade jag artigt, tog i hand och presenterade mig för farbrorn som driver vandrarhemmet där jag bor. Trodde ju att han tillhörde övriga farbröder som jag ska umgås med imorgon och som också bor här, men... näe. Han ville bara ha betalt och ge mig sängkläder och en handduk. Fast det skadar ju aldrig att vara artig, så egentligen var det väl bara bra.

Men annars tycker jag nog att det går ganska bra så här långt.
I morgon utbildning - nu lite förberedelser och sedan sova.

Go´natt!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0