Sanndröm?

Om man drömmer att man är på promenad, går förbi en väns hus och blir inbjuden till den fest som pågår där, blir placerad bredvid två okända damer som hela tiden liksom glider av sina stolar och ner under bordet så man måste hjälpa till att dra upp dem, vad betyder det?

Undrar om det kan vara idé att ta med en rulle dubbelhäftande tejp till festen jag ska gå på i helgen? Utifall det var någon slags sanndröm. Hmm... Tror nog jag gör det, för det är ju dumt att chansa när man äntligen ska få gå på middag och sedan svänga sina lurviga till världens bästa* niomannaband GrooveYard!

:-)

*Ok. Jag är kanske en aning partisk - jag råkar nämligen vara gift med keyboardisten - men vem bryr sig. Det är svängigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0